Dobrý den,
byla realizována první Členská schůze spolku, ze které byl vyhotoven zápis + listina přítomných. Tyto dva dokumenty je potřeba odeslat na nějaký úřad nebo Krajský soud? Nebo slouží pouze do archivu spolku samotného? Dále je potřeba, aby k těmto dvěma dokumentům byla připojena i oficiální pozvánka?
Děkuji,
s pozdravem
M. Petrošová
Odpověď:
Dobrý den,
jedná-li se o ustavující členskou schůzi, kterou jste založili spolek, pak je potřeba nechat spolek zapsat do rejstříku spolků, aby vznikl.
Zápis se provádí elektronicky na stránkách justice.cz přes Inteligentní formulář. Informace o tom, jaké přílohy jsou k tomu potřeba najdete tamtéž.
Užitečné informace k založení spolku a zápisu do rejstříku najdete též v této Poradně u již zodpovězených dotazů, zejména v kategorii Založení spolku a Rejstřík spolků.
Eva Beránková