Jak postupovat v případě, že nejsme spokojeni s odborností instruktorů na táboře

Dobrý večer, ráda bych se zeptala, jak postupovat v případě,že nejsme spokojeni s odborností instruktorů na dětském táboře v Hipocentru Koryčany.Svěřené děti přebírají instruktoři ve věku od 15-18let bez dohledu zodpovědného vedoucího, instruktoři mluví velmi vulgárně jak s dětmi, tak mezi sebou. Jsou neochotni pomáhat menším dětem a přez to,že pracují s koňmi, sami se koní bojí. Nutí děti psát domů kladné recenze-pod výhrůžkami a rodičům neumožňují nahlédnout do prostorů taboru, či ubytování. Prosíme o prověření dané situace a předem děkuji za Váš čas a ochotu. Milada Dudíková

— Milada Dudíková

Odpověď:

Dobrý den,

každopádně nejúčinnějším prostředkem ochrany dítěte je nenechat dítě dále se účastnit programu a vysvětlit mu, proč nechcete, aby se programu dále účastnilo...

V ostatním záleží na podmínkách provozu tábora, se kterými jste vyjádřili souhlas, když jste dítě na tábor přihlásili. Každopádně ale předneste svou stížnost provozovateli tábora a žádejte po něm, aby zajistil plnění podmínek, ke kterým se zavázal. Svou stížnost mu doručte písemně (buď doporučeně s dodejkou prostřednictvím pošty nebo předejte osobně a převzetí si nechte potvrdit podpisem na kopii stížnosti). Pokud nezajistí splnění podmínek, které na táboře přislíbil, můžete po něm žádat vrácení účastnického poplatku. V takovém případě ale konzultujte věc předem s odborníkem z řad právníků, aby mohl posoudit všechny detaily případu na základě dokumentů, které k věci máte.

AK Mgr. Alena Hájková

Poslední revize: 30. 8. 2019

Komentář

Přidat komentář

Povinné, nezobrazí se.

Ochrana proti spamu.

Nenašli jste odpověď?

Prohledali jste všechna témata a stále nemůžete najít odpověď na svoji otázku?
Zkuste položit dotaz.

Položit dotaz